fredag 2. mai 2008

Feirer børsoppgang med en drøm om trekant og billig sjampis

Blir jeg rik? Får jeg delta på en trekant med en jente på rundt 20-år? Rykker Hull opp til Premier League? Denne helgen kan mye avgjøres...

Joda, det er en sammenheng på suksess med penger og suksess på kjønnsmarkedet. Det tror jeg absolutt. Og når du er gift med noen en skulle tro var hovedaksjonær i Sloggi så er det selvfølgelig lov å drømme. I går sa hun til meg: "Du brenner lyset mitt i begge ender."

Hun er som en jævla kioskroman.

Grunnen til denne vesle patetiske fredagsfilosoferingen er selvfølgelig at folk endelig begynner å få opp øynene for Age of Conan: På topp på salgslister og utsolgt.

Aksjen er opp 5% i dag, betaen er godt i gang. Spørs om jeg ikke skal åpne enda en flaske med denne herlige saken til rundt 75,-



Haha, hva kommer kjerringa til å si når hun kommer inn fra hagen og jeg er på sjampisfylla! Alene på soverommet. Fy fader.

5 kommentarer:

Ukjent sa...

håper dette er et lite prosjekt du har gående:P

Anonym sa...

I dag er det iallefall bare prosjekt bli kvitt fyllesyken....

Anonym sa...

så trivelig blogg det her er! lykke til med drømmen din og kos deg med kvalitetssjampis nå som conan virkelig tar av.

Crom bryr seg kun om de som bryr seg om seg selv

Anonym sa...

Jeg støtter deg.

Anonym sa...

tror hele verden venter i spenning på en oppdatering her nå....