onsdag 21. mai 2008

Her skal det drikkes

Kjerringa: "Hvordan går det med det der aksjetullet ditt nå da?"

Jeg: "Jo takk, det går JÆVLA BRA DI FORBANNA FITTEKJERRING!"

Vel, så tøff er jeg nok ikke mens jeg sitter ved middagsbordet. I tillegg var jo vår sønn til stede. Egentlig så sa jeg: "Joda, all time high i dag"

"All time high, hva er det?" svarte hun.


I takt med at børskursen går i været så har jeg oppgradert når det gjelder sprudlende bobler. I dag drikker jeg denne flotte saken til 99,- under Champions League finalen. Kjerringa får ta opp TV-Norge drittseriene sine på video.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Kom over bloggen din ved en tilfeldighet, og må si dette var herlig lesning. Fortsett med det!

Kursen ligger nå rundt 54. Selg kona, og kjøp flere aksjer!

mvh, Lucas

Anonym sa...

Haha, det er mange som har sagt at jeg bør droppe kona (spesielt på hegnarforum), men jeg er jo egentlig glad i hun og håper vi kan ordne opp i det etterhvert som aksjekursen går oppover. Regner med en feit diamantring kan være en forsonende begynnelse.

Takk for kommentar!

Anonym sa...

En feit diamant burde være nok ja. Det pleier å være det...