tirsdag 6. mai 2008

Jeg burde straffepule kjerringa

Kjerringa trodde ikke mye på meg, og det har vært en berg og dalbaneferd siden mars dette, men endelig er det fart i Funcomaksjen, den har vært oppe og snust på 47,- i dag.

Jeg har tatt imot mye dritt fra henne, jeg har bare vært en liten hund som har gått i kroken sin, aldri kranglet, bare tatt i mot møkka. Alle hennes ord har jeg slukt uten å mukke:

"Du river opp sår hos meg som kanskje aldri vil gro."

"Du river ned det fundamentet vi bygde sammen"

"Hvor mange broer tror du at du kan brenne før du ødelegger alt"

Nå begynner det å ligne noe av denne risikable investeringen, kanskje hun forstår at jeg gjorde dette for henne? Hvis ikke burde jeg revet av henne sloggien og straffepult henne.

Men Det. Det tør jeg ikke. Ennå.

3 kommentarer:

Anonym sa...

For det første er straffepuling egentlig et annet ord for voldtekt, og det er jo litt stakkarslig å kringkaste noe slikt i offentligheten.
For det andre burde du kanskje vurdere å flytte for deg selv snart, i og med at forholdet deres er basert på at du kryper når hun får deg til å føle deg som en dritt, kun fordi du har brukt penger på noe annet enn matchende designinteriør og sko til henne.

cornelius house sa...

D e næstn så en nordnorsk kar som har hørt det mæste og sett det værste får bakoversveis.Hvesst deinnan mainn e i nærheten av å være så syreluta, rammeskeiv og i det heile tatt på luggeføre, så e æg akkså ho Siw jensen dypt rystet og kraftig sjokkert over deinnan mannens oppførsel. Hvesst deinna bloggen gjenspeile di faktiske forhold, så sku karn ha vært stilt opp offentlig og smeisth over ræva med en flisåt vaier! Og god natt!

Anonym sa...

Kommer det noen nye innlegg snart? Syns du må begynne å skrive litt oftere, ler meg skakk hver gang!